Samshield

axelinaackie.blogg.se / 16 Augusti, 2013 - 15:35 / Allmänt

Jag har bestämt mig för att köpa en till samshield hjälm fast en shadow-matt. (En i plast alltså)
Varför?
Jo, för att jag vill ha en blå hjälm som matchar till min blåa kavaj. Och en svart har jag ju redan som matchar till min svarta kavaj.
Den nya plast-samshielden kan jag ha hemma att rida i, plast är inte så ömtåligt som mocka.
Det är alltid kul att ha 2 hjälmar!

Min nästa inköp blir en till hjälm!
E X C I T E D!



Postat av: hej

varför är bosse ute på annons skulle du inte ta över han? dock tror inte jag nån köper pga det saftiga priset.... så du kanske får han ändå??.....

Svar: hahaha, den som lever får se... ;-) Och för 711 gången så stämmer inte priset som står i annonsen.
None None

2013-08-16 @ 16:51:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: