dag 18, ett bloggtips från mig (blogglek)

axelinaackie.blogg.se / 08 Februari, 2013 - 13:15 / Allmänt

Ett bloggtips från mig är att ha en varierad blogg. Inte bara skriva en rubrik + bild i varje inlägg. Utan varva det med lite längre text inlägg. Men det är heller inte kul att bara ha "långa tanke-inlägg". Då blir det jobbigt till slut att behöva läsa igenom ett 3 meter långt inlägg varje gång man går in på bloggen. Så att försöka variera sig i det man skriver helt enkelt. Långa inlägg, korta inlägg, mycket bilder. Helst minst en bild i varje inlägg. Det är väldigt trist att läsa en blogg utan bilder. 
 
Sedan älskar jag att läsa om vad folk äter, typ bilder på deras frukost, HAHAHAHAHH. Jag och mina hästar passar såå bra ihop. Det ända vi tänker på är mat... ;-)
 
<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: