ridpassen igår (i måndags)

axelinaackie.blogg.se / 19 Februari, 2013 - 08:07 / Allmänt

Hann bara med Cleo och Ralle och Jennifer red på Potter. 
Och det ser sååå gulligt ut när Jennifer är pytteliten och Potter sköter sig riktigt bra ! Trodde faktiskt inte att Potter skulle sköta sig så bra som han har gjort. Haha, ni ska bara se hur han bär sig åt med mig när han vill skoja till det lite... 
Hittade inga bra bilder när han kör sina riktiga trix, men ni ser lite iallafall. 
Men det gick iallafall jätte bra för Jennifer. :)
 
Cleo var väldigt väldigt fin! Hon har kommit in i ett bra-stim igen vilket känns väldigt skönt. Hon hade ju en liten dipp några dagar förra veckan. Hon var avslappnad hela passet och spände sig inte trots att det stog hinder framme. Duktig Pålle!
Ralle var också väldigt fin! Han har börjat acceptera gramanen mer och mer och nu går han i en väldigt bra form utan att hänga i gramanen. Jag jobbade mycket med att samla honom i galoppen och det har han blivit väldigt duktig på.
 
Märkte ni att det stod väldigt mycket "väldigt" i stycket ovan? ^
                                                                                            
 
 
 
 
Sedan måste jag berätta att jag har nog lyssnat på Macklemore - thrift shop säkert 30 gånger på 1 dag. Haha, snart lär jag nog tröttna! ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: