Vår! Typ...

axelinaackie.blogg.se / 24 Februari, 2013 - 12:16 /

Gud vilket underbart väder det är idag! :-D men det ska vi inte prata om nu, utan det jag ska berätta är om min dröm Jag hade idag som var så himla rolig!

Hela min klass var ute och red i skogen och plötsligt kom det ner ett vildsvin från skogen. Och alla blev jätte rädda och satte av i full fart men snabbast var Clara, så hon och hennes häst låg långt före alla andra och vildsvinet jagade bara henne! HAHAHAH! Jätte kul var det!

Över till något helt annat.
Idag är det hoppning på schemat, alla ska hoppas och kanske kommer det dn liten film här senare? Får se om Antonia kan filma!



Postat av: Clara, vildsvins betet!

Hahahahh 😂

2013-02-24 @ 22:04:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: