Varför är det så viktigt med många followers?

axelinaackie.blogg.se / 08 Februari, 2013 - 15:00 / Allmänt

Vad är egentligen grejen med att ha överdrivt många followers på instagram eller facebook?
Dem som har fått det utan att tigga efter shout-outs eller kommentera på vart enda instagram foto: Följ mig m.m Dem bryr jag mig inte om. För att dom förtjänar sina followers. Det är dom som tigger och ber om shout-outs eller kommenterar: följ mig, som jag stör mig på. 
Jag har personligen väldigt många followers på instagram och väldigt många vänner på fb, men jag har ALDRIG bett om en shoutout och jag har addat MAX 10 personer av mina ca 1400 vänner på facebook. Sedan har jag fått shout-outs på instagram ändå. Men inte för att jag har bett om det.
Ni som kan göra vad som helst för att få 1000 followers på instagram borde tänka på att det finns lite viktigare saker här i världen än att man ska få x-antal likes på sina bilder. (Där lät jag ganska klok)
 
Nä men ni fattar säkert vad jag menar. Att man får så många followers som man förtjänar. Det är ingen idè att offra livet för 40 nya followers, jag lovar att det inte gör dig lyckligare. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: