2

axelinaackie.blogg.se / 20 Juli, 2013 - 19:04 / Allmänt

Halloj!

 

Nu är vi on the road again men denna gången med Arezzo som slutdestination…

Igår åkte vi ända till München då vi fortsatte åka hela natten och kom fram halv 7 på morgonen. Då fick han stå i en box på dagen och chilla varvat med några promenader. Han mår fin fint trots värmen.. Det är såå varmt här i Södra Tyskland! Känns som man är i Thailand…

Det är så bra att åka på natten för då kan jag sova hela vägen så känns det som om man tar x2000 istället för spårvagn ;)

 

Idag har jag spelat kubb med Kajsorna och jag vann 4 av 4 matcher, moahahah ANTECKNA! Sen har vi mest tagit det lugnt, solat lite och så! Kommer kanske få lite färg trots att jag fått min käre fars albino pigment… We will see…

Här är dagen i bilder:

 
 
 


Postat av: Johanna

SVAR: Ursäkta för sent svar! Men en naken skummis som har sprutor med blod i låter inte jättekul ;)

2013-07-20 @ 22:15:08
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: