5 Sanningar om mig!

axelinaackie.blogg.se / 26 Juli, 2013 - 09:20 / Allmänt

En riktig klassiker! Men jag tycker att det är SÅ kul att läsa dessa typer av inlägg på andra bloggar, därför skriver jag överdrivet många på min blogg! ;-)
 
- Jag är en kvällsmänniska så in i bomben, blir seriöst aldrig trött på kvällen men inser ändå att jag måste gå och lägga mig för att orka med nästa dag. På morgonen är jag inte lika pigg dock.... *host* ;-)
 
- Jag har oftast jätte lätt för att somna, tar typ 5 minuter sen är jag gone. 
 
- Jag sover alltid med vänster ben uppåt om ni fattar. En speciell sovstil! 
 
- Efter det att jag började vara nyttig (vilket jag började med för ca 2 veckor sedan) har jag inte alls samma godissug som jag hade förr. Eller det kanske jag har, men jag vill verkligen inte äta godis, mår psykiskt dåligt av att äta onyttigt. 
 
- Mamma klipper fortfarande mina naglar, HAHAHAHAH! 
 
Tårtan jag fick när jag tävlade i Borås för att jag ramlade av, oförglömligt minne! 
 
HÄR är avramlingen! hahahahah 


Postat av: Johanna

Haha videon är klockren xD

2013-07-30 @ 10:24:06
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: