5 Sanningar om mig

axelinaackie.blogg.se / 07 Juli, 2013 - 09:33 / Allmänt

- Jag är anti hovskägg, klipper hovskägget och längs kronranden på mina ponnysar väldigt ofta. 
 
 
- Jag hade ganska svårt för min avståndsbedömning i början, men nu när jag haft Polo ett tag känner jag att jag kommer nästan aldrig fel på ett hinder. Det är en väldigt bra känsla då jag slipper oroa mig över att komma fel. 
 
- Jag gillar inte när andra sitter i min säng. :3
 
- Jag har 6-pack 
 
- Jag har faktiskt ingen favorithäst av mina ponnysar, gillar alla precis lika mycket. Förr hade jag lixom en ordning hur jag gillade dom och Potter var alltid först, men nu gillar jag alla precis lika mycket, som sagt. ;-)
 
 
 
 
 


Postat av: Johanna

Haha jag har också sex-pack ;)
Håller med om sängen, usssch när folk kryper upp med fötterna och allt i ens säng xD

2013-07-08 @ 09:01:30
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: