8fel...

axelinaackie.blogg.se / 20 Juli, 2013 - 14:41 / Allmänt

Debuterade MsvA (130cm) idag med Polo. Han var super fin och kändes riktigt bra, var felfri fram tills 8an där jag kom alldeles för nära så att han inte hade någon chans att nå över på bakbommen. Sedan rev han sista hindret som var en kombination, A-hindret. Det var riktigt varmt och han hade gått en klass innan så han var säkert trött. Men jag är super nöjd, verkligen! Jag menar, det var ändå min debut och 130 ÄR ganska stort.
Men 2 andra platser i msvB fick jag med mig hem och en godkänd debut, duktiga pållar!
Nästa stopp - laxbutiken !



Postat av: Anonym

Nu är du inne i ett flow!

Svar: Ja jag känner det med! ;-)
None None

2013-07-20 @ 21:26:26
Postat av: Johanna

Tycker du ska vara jättenöjd med din debut! Grattis till placeringarna förresten :)

2013-07-20 @ 22:18:45
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: