Alla klara!

axelinaackie.blogg.se / 29 Juli, 2013 - 20:54 / Allmänt

Nu är alla 4 trimmade, drar lite kort om varje:
Cleo kändes väldigt fin i början, så fin att det kändes som att hon var en annan ponny. Sedan gick det utför. Hahaha, skoja bara, hon var väldigt bra i vänster galopp men till höger blev galoppen lite trasig då jag galopperar väldigt länge. Tog en liten skrittpaus och efter det kändes hon mycket starkare. Hon får 8,5/10 poäng, nöjd med passet!

Ralle hade jag gough på, funkar väldigt bra om man har en stelbent ren till ponny. Som jag! Han gick fint, rejält stel till vänster i början men efter att ha mjukat upp honom blev han mjuk som en bulldeg!

Potter var jätte fin som vanligt, gapskrattade åt honom när han hoppade ca 2 meter över ett hinder som var 40cm. Jag älskar att rida Potter på ett sätt då han är så fin att rida, men på ett sätt gillar jag det inte eftersom att det inte är jag som rider den underbara lilla ponnyn längre... <3

Polo var PIGG. Lät honom till en början få galoppera i en lite större galopp, den galoppen jag har på banan men hade ändå koll på honom, sedan red jag på volten och tränade på att han skulle vara loss från vänstertygeln. Det fungerade jätte bra i slutet!

CREED TILL DEN som hade putsat ALL min utrustning! Alla träns, alla sadelgjordar och båda mina sadlar. Men det roliga är att jag inte vet vem det var som gjorde det... Haha, men TACK iallafall!
Nu är jag påväg till Clara, vi hörs !



Postat av: Tilda

Svar på kommentaren nr.1: Ja men eller hur! Om det är gon annan ryttare på eller om det är jag, same shit liksom ;)
Men orkar inte gära en stor grej av det, så jag ska nog ändå byta ;)

Svar på kommentar nr.2: Eller hur! Och alla dessa bilder som, "oh, so you play fotbol...lol that's cute! Man bara, men tagga ner. Och så har de VÄRSTA dramatiska bilderna, man bara, men snälla. ;)

2013-07-29 @ 22:36:35
URL: http://tildaedin.webblogg.se
Postat av: Johanna

Varför rider inte du Potter? :(

2013-07-30 @ 10:20:56
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: