Äntligen hemma!

axelinaackie.blogg.se / 29 Juli, 2013 - 10:57 / Allmänt

Kom hem inatt/imorse någon gång, men sov kvar i lastbilen tills nu typ. ^^
Dagens planer är att gå och duscha nu, sen äta en god frukost och sedan tillbringa min dag i stallet. Var väldigt längesedan jag träffade mina ponnysar och jag saknar dem så! Här får ni deras schema för denna veckan:
 
M Å N D A G:
Ralle - trimmas
Polo - trimmas
Cleo - trimmas
 
T I S D A G:
Ralle - trimmas
Polo - Trimmas
Cleo - Trimmas
 
O N S D A G:
Ralle - hoppas
Polo - uteritt
Cleo - trimmas
 
T O R S D A G:
Ralle - uteritt
Polo - trimmas
Cleo - markarbete
 
F R E D A G:
Ralle - trimmas
Polo - trimmas
Cleo - uteritt
 
L Ö R D A G:
Ralle - trimmas
Polo - trimmas
Cleo - trimmas
 
S Ö N D A G:
Ralle - uteritt
Polo - uteritt
Cleo - trimmas
 
Det blir en hård vecka för mig, men eftersom att jag vill att mina ponnysar ska vara top notch på marken gäller det att ligga i! 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: