Är det detta man kallar nybörjartur?

axelinaackie.blogg.se / 21 Juli, 2013 - 17:22 / Allmänt

Skrev imorse att jag var väldigt glad och peppad. Anledningen var att jag fick åka till Strömstad idag igen och hoppa MsvA med både Cleo och Polo.
Cleo kändes fin på framhoppningen, men inne på banan hoppade hon 1an bra, sedan på 2an som var en bred oxer kom jag lite stort, hon försökte men inte tillräckligt så hon rev bakbommen, samma sak på 3an. Utgick sen. Hon hade inte tillräckligt med spänst för att hoppa över de långa oxrarna och det var som att hon låste sig i luften. Men hon smet inte på sidan och FÖRSÖKTE verkligen, man får se det positiva! Hoppade ett räcke och sedan gick jag ut. Får hoppa fler msvB nu, det gör hon ju perfekt med lätthet! :)

Polo var så duktig idag, våran 2a 130cm. Kom helt galet ett språng på framhoppningen så vi typ kraschade, efter det blev han lite tillbakadragen. Men han är så modig i sin personlighet så han är tapper ändå. På banan flöt allt på jätte bra, han var så snäll och fin! Men på 7an kom jag lite stort så han rev det. En lång bana i 26 grader och stekande sol och vi kom imål på endast ett nedslag. 4fel var det bästa resultatet och VI VANN!!!
Jag älskar dig Polo. <3 Cleo, jag älskar dig med. ;-) :*





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: