BajsätarN

axelinaackie.blogg.se / 13 Juli, 2013 - 14:14 / Allmänt

Stallet är mockat och klart nu och jag säger bara en sak, det är tur att det vanligtvis inte är jag som mockar åt mina ponnysar. Mockade en box på 25 minuter så ni kan ju tänka er hur noggrann jag var, perfektionist som jag är. ;-)
 
Nu ska jag äta lunch och sedan rida.
 
Måste bara berätta vad Elenya gjorde igår! Antonia gjorde halt framför en bajshög som låg i paddocken, då drog Elenya ner huvudet och åt en tugga av bajset, sen när Antonia skulle skritta därifrån VÄGRADE hon att gå! Hon snurrade runt bajshögen och stegrade för att hon ville stå kvar där och äta, hahaha! Äcklig häst.... ;)
 
 


Postat av: Johanna

Hahaha, myyysigt ;)

2013-07-13 @ 15:26:37
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: