bilder från gårdagen

axelinaackie.blogg.se / 18 Juli, 2013 - 09:00 / Allmänt

Duktig som jag var så tog jag med systemkameran till stallet igår, gillar bloggar med fina bilder som det har lagts ner mycket tid på. Så jag tänkte att jag kan bli en sån som alltid har vackra bilder! 
 
Dock kan jag meddela att det varken kommer komma upp bilder eller filmer efter tävlingen på lördag, det är bara jag och pappa som åker och han vet inte ens vart man trycker om man ska ta en bild på en iPhone. Hahahah, där överdrev jag, men kan är inte teknisk. ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Vendela

kan inte du ha frågestund snart?:)

2013-07-18 @ 11:50:44
Postat av: Anna

Sååååå fina bilder!!

2013-07-18 @ 12:45:11
Postat av: Sarah

Verkligen jätte fina bilder, din blogg är alltid så himla rolig att läsa men den har blivit ännu roligare nu när du lägger upp så mycket fina bilder! Filmer när du vardags rider skulle också vara super kul, men förstår att det är lite jobbigare att hitta någon som kan filma! :)

2013-07-18 @ 18:03:39
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: