Dagens ridpass

axelinaackie.blogg.se / 15 Juli, 2013 - 13:16 / Allmänt

Började med att rida Cleo, kände att jag behövde lägga ner mycket tid på henne idag och jag kände mig väldigt motiverad till passet. Det gör så otroligt mycket att man har lust att rida ett seriöst pass i paddocken. Annars blir det lätt så att om man får minsta lilla motgång så blir man arg och rider dåligt. Känner ni igen er?
Cleo var väldigt fin idag, avslappnad trots att jag red i paddocken och väldigt fin i formen. Men hon orkade inte riktigt samla sig i galoppen i höger varv, hon har aldrig varit så bra på att samla sig, hon gillar mera att gå på fart. ;-) Men i slutet kändes även den samlade galoppen stabil! Så jag är mycket nöjd med min prinsessa!
Efter att ha ridit henne hade jag inte lust att trimma Polo också, kände att om jag inte hade lust skulle det bara sluta med att jag blev arg + att jag var hungrig. Så det blev en härlig uteritt istället! Det uppskattade Polo. ;-)
Travade/galopperade hela vägen från sjön till bommen.

Men vet ni vad?! Man måste (tyvärr) rida förbi ett as äckligt hus när man ska rida den rundan jag red. Han som bor i huset säljer droger och han har typ inget tak på sitt hus så han har lagt en presenning över... Men på vägen precis utanför hans lilla hydda låg det en spruta med BLOD i!!! Riktigt äckligt.



Postat av: Johanna

Men öh gu' vad läskigt :O
Har han kommit ut någon gång när du ridit förbi :S?

2013-07-15 @ 14:12:20
URL: http://finanora.blogg.se
Postat av: Tilda

:O :O :O Vilken väg rider man då, till hans hus!? Inte för att jag ska göra det, vill bara undvika det ;)

2013-07-15 @ 17:56:25
URL: http://tildaedin.webblogg.se
Postat av: Anonym

Polisanmäl honom om han säljer droger!!:O

2013-07-15 @ 19:06:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: