Det är viktigt att ha något att se fram emot...

axelinaackie.blogg.se / 01 Juli, 2013 - 11:31 / Allmänt

Det är så otroligt viktigt att ha ett mål eller något att se fram emot. Något att träna inför och lägga upp en plan. Det har jag nu, kommer inte berätta vad/när/hur/var mitt mål är. Det får ni reda på tids nog.... ;-) 
Det var bara det jag ville säga. 
 
Godförmiddag på er! Startade dagen på bästa sätt - satte på tvn och upp på tv-rutan kom ranchen! Haha, bästa programmet! ;-) Sedan åt jag frukost och nu sitter jag på mitt rum i min rosa plysch-fåtölj och bloggar...
Denna veckan ska jag vara lika duktig med att vara nyttig som förra veckan, under helgen spårade det ut lite kan man väl säga... Ska Ut och gå i 1 timme idag, men jag gör det inte frivilligt om ni trodde det! Ralle måste ut och gå 1 timme, men nu kom jag på att jag får skritta på djuret! ScOrE. 
 
Cleo och Polo ska få varsinn uteritt, lite tradigt att rida ut på 3 ponnysar, men jag kommer iallafall få sällskap på 2, förhoppningsvis 3. 
till helgen/början på nästa vecka kommer det bli en liten ändring på bloggen.... Gissa vad det är! ;)
 


Postat av: Tilda

Jag vet, jag vet, jag vet jag veet!
HHHAA

2013-07-01 @ 14:26:41
URL: http://tildaedin.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: