Doftar som en fräsch vårvind!

axelinaackie.blogg.se / 19 Juli, 2013 - 23:18 / Allmänt

Haha!
Nu är iallafall allt klart, Polo var rejält missnöjd när jag tog ut honom på en tur precis när han skulle äta sin kvällsmat och att jag duschade honom länge och med omsorg gjorde inte saken bättre precis! Hans man blev otroligt vit, dock har han typ blivit missfärgad längst ner på rumpan precis där bakbenen börjar. Lår kanske det heter? Jag gnuggade i 7 år typ men det gula gick inte bort, så ifall ni ser mig på tävlingen imorgon ska ni ändå veta att jag har kämpat med fläckarna!

Jag åt ett stort fat jordgubbar och vaniljglass förut och har precis tagit en dusch, så nu doftar jag som en fräsch vårvind!
Nu ska jag ladda inför morgondagen,, vi åker kl 9. :)



Postat av: Annie Berggren

SV; HAHA, jag tänkte precis samma! Fast det bra-iga är ju att man VILL lära sig programmet så det går fortare. Man har inte mycket intresse till att lära sig glosor, och då är dem inte lätta att lära sig ;)

2013-07-20 @ 04:22:59
URL: http://annieberggrens.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: