:)

axelinaackie.blogg.se / 12 Juli, 2013 - 16:03 / Allmänt

Fick just en såå snäll kommentar! Blir så glad av dom små snälla kommentarerna! :,) 
 
Om ca en halvtimme åker jag till stallet och trimmar Cleo och Polo. Sedan ska jag prova om dom 2 kan gå tillsammans i bakhagen så Cleo slipper ha ett tråkigt liv i en liten rasthage. Det kommer nog inte vara några som helst bekymmer att släppa dom 2 i samma hage eftersom att Cleo är världens mest givmilda ponny och Polo gör inte en fluga förnärr. 
 
Ralle ska jag ta med till mamma så Bosse får lite sällskap. Tror Ralle kommer uppskatta att få gå i en stor gräshage och så kan jag rida honom på galoppbanan. Han är inte den man gärna sitter och trimmar på i en paddock precis... ;-)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: