FAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!

axelinaackie.blogg.se / 17 Juli, 2013 - 20:12 / Allmänt

Ursäkta rubriken, lite väl brutal. Men jag uttrckte bara mina känslor. Mamma har glömt att betala telefonräkningen så nu kommer min mobil vara avaktiverad i 24 timmar! Inget internet alltså. Där har ni förklaringen till varför bloggen har stått tom hela dagen.
 
Idag tog jag med kameran till stallet och klickade lite bilder! Publicerar mina favoriter i detta inlägget. Antonia red Cleo idag som ni ser på bilderna nedan, hon gick väldigt fint! Antonia berömde henne mycket och det är väldigt ovanligt. Såg verkligen jätte bra ut! Sedan kollade vi henne (böjde frambenen) och hon travade helt rent - skönt!
 
Polo trimmade jag och han var fin. Jätte,jätte bra i höger varv men ganska stark i innertygeln till vänster. Red inte så mesigt, utan jag utmanade ödet litegrann och gjorde saker han tycker är svårt och det var han ändå duktig på. Red i 1 timme men 30 minuter av den timmen skrittade jag fram, det gäller att hästen är mjuk i musklerna innan man börjar trava. Hahaha, bara skoja, vattenspridarna var på i paddocken så jag var tvungen att skritta ut en sväng. 5 minuters framskrittning är mer min stil. ;-)
 
Some of my favourite pics:
Om polo skulle varit en människa skulle han ha jobbat som en modell.
 
Cleo hade nog jobbat på Tara, möjligtvis Raglady. ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Elin Wessberg

Nu har jag fått möjligheten att ha en bloggtävling som sponsras utan Gustvall Risport!
Klicka in på www.elinwessberg.horseworld.se och var ni också med och tävla om en ursnygg tävlingsskjorta med bling!

Tack!

2013-07-17 @ 22:36:51
URL: http://www.elinwessberg.horseworld.se
Postat av: Anna

Vilka jättefina bilder!!!

Svar: tack så mycket! :)))
None None

2013-07-18 @ 00:25:36
Postat av: Sarah

Vad är det för träns polo och cleo har? Jätte fina :)

2013-07-18 @ 18:06:39
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: