Gillar / Gillar inte

axelinaackie.blogg.se / 30 Juli, 2013 - 14:32 / Allmänt

Jag gillar...
# Att se filmer på folks bloggar när dom rider hemma, ett vanligt trim-pass till exempel. Kul o se hur folk rider sina hästar hemma, jag kan ju säga att det är väldigt olika.
 
# Min dator, macBook Air, SÅJÄVLAGRYM.
 
# Att kolla på vines, gapskrattar åt varenda en!
 
# Bloggar med bra uppdatering, typ 5-6 inlägg om dagen, det är najs! 
 
Jag gillar inte...
# Bloggar med många inlägg där det bara står en rubrik och en bild, max ett sånt om dagen, om ens det...
 
# Att mina ponnysar rullar sig hela tiden i hagen vilket medför att alla är jätte smutsiga. 
 
# Smutsiga kök, i köket ska det vara rent och välstädat hela tiden, annars kan jag inte vara där men framförallt inte äta i dom, uäk. 
 
 
 
 


Postat av: Johanna

Håller seriöst med om ALLA punkter du skrev! Särskilt Vines, rubrik+bild inlägg, och macbook air! Sitter vid min MacBook Air just nu, bäst 👍

2013-07-30 @ 21:02:27
URL: http://finanora.blogg.se
Postat av: Annie Berggren

HAHA, alltså vines! Världens bästa! <3<3

2013-07-30 @ 21:14:45
URL: http://annieberggrens.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: