god JUL ALLESAMMANS!

axelinaackie.blogg.se / 16 Juli, 2013 - 10:39 / Allmänt

God"morgon" på er ! Idag ska jag se till att uppdateringen är på topp, även om det inte började så bra eftersom att jag inte har skrivit något morgoninlägg...
Dagen började med att jag gick upp kvart i 8 och fodrade, samt släppte ut hästarna. Sedan gick jag in och la mig och sov igen - lathet på hög nivå! 
 
Nu ska jag gå ut och sadla på Ralle (hahahahaha, lät som att jag var med i en film eller något, där sadlar dom ju bara på och galopperar iväg i full galopp!) 
Ska skritta bort till galoppbanan och rida någras varv, nu när det blåser så mycket går det inte att trimma honom p.g.a att han headshakar något förj*vligt. Men jag tänkte sätta på honom masken när jag rider så får jag se om det blir bättre.
 
 
Innan jag går ut ska jag skriva lite tidsinställda som kommer upp under dagen, så räkna med muybien uppdatering! 
HAHAHAHAHA, så ful!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: