goodmorning sunshines!

axelinaackie.blogg.se / 12 Juli, 2013 - 09:09 / Allmänt

Ställde klockan på kvart i 8 imorse, gick ut och släppte ut Bosse och gick sedan ut på 7km rundan. Jag har precis kommit hem från powerwalken (och då menar jag verkligen POWERwalk) 
Ska ta en snabb dusch nu och sedan äta en god frukost. Med andra ord - en bra start på denna soliga fredag!
 
Pållarna har vilat i 3 dagar när jag har varit i Falsterbo, så dom kommer vara väldigt pigga kan jag tänka mig. På mitt lilla schema står det att alla ska trimmass så det blir en riktigt aktiv dag idag!
 
Snart ett år sedan denna bliden är tagen, eller kanske 10 månader. Har jag förändrats? svar: Nej. Inte till det bätte iallafall! hahahahah!
 
 
 


Postat av: Stella

Heej! Ville bara säga att jag älskar din blogg! Roliga, intressanta inlägg och lite humor här o var och många bilder ;) kollar din blogg varje dag! Nästan varje timme! Jag hoppas oxå du kommer blogga lääääänge till!! Bamsekram från en liten bloggbeundrare ;) xD

2013-07-12 @ 15:52:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: