Haha

axelinaackie.blogg.se / 16 Juli, 2013 - 19:23 / Allmänt

"Men då är det väl dags att börja öva på att rida i skogen…"

Svar: Sant! Men jag ser det inte som något man måste öva på. Det är inte direkt så att jag typ: Kom igen nu Cleo, nu ska vi ut och öva på att gå i skogen, åhnej, nu när du snubblade några gånger på den här raksträckan tar vi den igen, nu jädrans ska vi öva!
Då accepterar jag hellre att hon suger på att gå i terräng och eftersom att hon är så skör så håller jag mig till de jämna grusvägarna!

För övrigt går det sjukt bra med att vara nyttig! Ni ska bara veta hur många tillfällen jag har tackat nej till choklad, kakor, godis m.m. Igår smakade jag på en geisha och jag tyckte att den smakade FÖR sött...! Så det går åt rätt håll iallafall. Jag tillåter mig själv att äta max en glass om dagen, men det blir oftast en glass var 3dje dag. Eftersom att det är sommarlov. ;-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: