Hej allihop!

axelinaackie.blogg.se / 11 Juli, 2013 - 10:23 / Allmänt

Vet att inlägget om vad jag hade köpt blev helt fucked up, men jag ska försöka fixa det när jag skrivit klart detta inlägget.
Igår kväll kollade jag på the vampire diaries hela kvällen, helt sjukt bra, verkligen! Tyvärr tycker jag inte att PLL är lika bra längre. Det är bara för att i PLL händer det ingenting! Det har gått 4 säsonger och man vet fortfarande inte vem som dödade Ali, OM hon ens är död eller vad som hände.
Och Damon är ju bara så sjukt grym😍😍😍

Blid på mitt skal jag gjorde igår<3



Postat av: Tilda

HELT kär i Damon, hans ögon, waaah..

Jag vet hela PLL grejen, vem som södade vem och allt. Alltså hela Tv-serien, mohahahaha ;)

2013-07-11 @ 16:46:40
URL: http://tildaedin.webblogg.se
Postat av: Jennifer

HålLer med man får ju typ aldrig reda på Ngt i PLL :(
men Stefan är mycket snyggare än Damon ju!! ;D

2013-07-11 @ 20:48:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: