Hej in the middle of the night!

axelinaackie.blogg.se / 29 Juli, 2013 - 01:48 / Allmänt

Rullar fram i Danmark nu och eftersom att jag har abonnemang 3 så har jag gratis internet här! #älskar3
Bosse-Kosse har tyckt att det var alldeles för varmt med 35 grader varje dag, precis som jag! Men nu är vi påväg hem iallafall, sov typ hela vägen från Italien till Tyskland så det var rätt najs! Men det roligaste var att på färjan var det en kille (en trind sådan) som skulle ta lite pommesfrites, men då brände han sig på skålen dom låg i och tappade ut alla sina 711 korvar han hade på sin tallrik, jisses vad jag skrattade, HAHAHAHAH!

För övrigt händer det inte så mycket just nu, har varit riktigt onyttig senaste dygnet, kakor, glass, cola och godis har stått som huvudmenu... Tur att det inte syns på min mage! Än...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: