Helgens tävling.

axelinaackie.blogg.se / 16 Juli, 2013 - 11:59 / Allmänt

Till helgen, på lördag närmare bestämt ska jag åka till Strömstad och tävla med Cleopatra och Magneto Polo. Det känns som att båda 2 är i toppform så det ska säkert gå hyfsat!
 
Klasserna jag ska hoppa är:
Cleo: En msvB bara, ska ha fokus på att faktiskt bara gå nolla och hon ska lyssna på mig och inte smita ut till vänster, sen ska jag såklart inte rida i pensionärstakt, det kan jag inte ens. ;-)
 
Polo: MsvB, MsvA. I MsvBn ska jag rida avvägt, bara försöka få till en trevlig runda. Eller ja, lite fort kan jag ju försöka rida, det blir lite mer spänning då. ;-) Går det bra i MsvBn så hoppar jag MsvA. Och med bra menar jag att det ska kännas bra, annars är man bara dum i huvudet om man hoppar en till klass som dessutom är högre om det inte känns bra. 
I MsvAn (som är min debut) ska jag bara rida för att vara felfri, men det känns ändå stabilt att hoppa 130 på Polo eftersom att han är världens snällaste ponny. 
 
hhhahahahaah, jag ser ut som en clown!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: