HISS / DISS

axelinaackie.blogg.se / 31 Juli, 2013 - 14:45 / Allmänt

Tänkte hissa och dissa schabrak, finns väldigt många olika schabrak och det absolut fulaste jag vet är detta JW schabraket, eller snarare tjock dörrmatta.
Eftersom att det är jätte tjockt är det säkert jätte svettigt för hästen att ha på sig och då det är helt rakt där uppe borde det ha väldigt dålig passform.
 
HISSEN går till RG-schabraken, alla säger att annaScarpati är det bästa och snyggaste märket men det tycker inte jag. RG-schabraken har riktigt bra passform och är otroligt snygga! Jag har bara ett än så länge men ska köpa ett till inom kort!
 
 
 
här är det jag har ^
 
 
 


Postat av: Johanna

Äntligen nån som håller med mig angående JW schabraket! Det är så blaffsigt och jag håller verkligen med dig! Anna Scrapati schabraken är sååååå snygga!

2013-08-01 @ 17:42:36
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: