Hööks - en mästare på kopior?

axelinaackie.blogg.se / 05 Juli, 2013 - 18:00 / Allmänt

Har ni tänkt på att hööks har en väldans massa kopior av saker och ting? Jag tycker att det är fel att de kopierar så mycket, jag menar, kolla bara på Stövlarna och tränsen! Dom är ju nästan exakt likadana! Nu menar jag inte att jag har något emot hööks, det är en jätte bra affär med lite billigare priser, men jag gillar inte att det kopieras så mycket, och speciellt inte när prisskillnaderna på originalet och kopian är väldigt hög. 
 
Några exempel jag satte ihop:
 
 
 
 
 
Vad tycker ni om dethär? Tycker ni att det är bra att man kan köpa en nästan likadan vara för ett billigare pris eller tycker ni som jag? Berätta, hade varit kul att läsa! :)
 


Postat av: Annie Berggren

Hööks kopierar skitmycket! Det är väl bra på ett sätt att dem gör det, billigt är bra ;) Fast jag hade nog velat ha originalet trots allt.

2013-07-05 @ 21:40:33
URL: http://annieberggrens.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är inte alla som har så mycket pengar som du har och kan köpa dom äkta sakerna och då är det bra att det finns kopior också!!

2013-07-05 @ 22:02:35
Postat av: Tilda

Hööks är riktiga copycats!
Dock tycker jag att Hööks kopior är väldigt fula! I alla fall dem du jämförde med ;)
HAHA!

2013-07-06 @ 16:26:36
URL: http://tildaedin.webblogg.se
Postat av: Tilda

Här kommer mitt svar till dig Anonyma person här uppe:
Konstigt att du vet om andras ekonomier, väldigt lustigt ;)

2013-07-06 @ 16:28:29
URL: http://tildaedin.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: