I bilen...

axelinaackie.blogg.se / 01 Juli, 2013 - 16:21 / Allmänt

Efter helgens tävlingar fick Polo gå på bandet i 50 minuter, han är verkligen bra på att gå där, helt avslappnad och lugn!
Cleo skrittades/travades ut. Hon blev istadig ett par gånger, vände, stegrade och ville inte gå, så det var väldigt bra att JAG vann den striden och fick henne att gå, det händer inte så ofta då Cleo brukar vara väldigt bestämd!
Ralle skrittades ut i en timme. Han är en plåga att rida ut på. Haha, bara skoja, jobbigare häst har jag väl ridit ut på, men han ska försöka äta på ALLT. Men idag var han duktig (efter det att jag hade gett honom några ponnysparkar när han drog tyglarna ur händerna på mig) ;-)

Nu sitter jag i bilen påväg till Gbg, vet inte riktigt vad jag ska göra, eller jo. Hålla tummarna på att mamma är på shoppinghumör och vill köpa något fint till mig!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: