I'm so sorry my friends!

axelinaackie.blogg.se / 03 Juli, 2013 - 00:57 / Allmänt

Bjöd hem Felicia som kom vid 8 och då vill jag ju umgås med henne och inte sitta framför datorn! Vi har varit ute och hoppat på gräsmattan, hoppade ett derby med mur, bank och vattengrav, sedan gick vi in, kollade på em film och åt godis! Jag har kommit på en sak, det är att det har redan gått 3VECKOR på mitt sommarlov, och det är helt sinnessjukt. Därför ska jag vara vaken så länge jag kan ikväll, då kommer denna dagen kännas jätte lång! Sova kan man göra i graven.
Usch, tänk att bli levande begravd, ligga i en kista nergrävd 10 meter under marken, fyfan rent ut sagt!

Ridpassen idag gick jätte bra, Cleo hade fått Sedalin (lugnande) eftersom att hon blev skodd idag, var tvungen att rida henne bara 2 timmar efter det att hon hade fått medlet vilket gjorde att hon var lite trött, hon orkade knappt galoppera plutten! Eller jo det gjorde hon, men hon kändes lite matt lixom, så det blev ett väldigt lugnt pass i 25 min. Polo och Ralle var jätte fina. :)



Postat av: Alexandra FRÅGESTUND!

Frågestund! Svarar på alla frågor!

2013-07-03 @ 10:32:31
URL: http://MeByAlexandra.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: