kjlbnk

axelinaackie.blogg.se / 03 Juli, 2013 - 17:05 / Allmänt

Till helgen (vecka27) var det en tävling jag skulle åka till, men det fick jag inte. 
nästa helg, vecka28) är det tomt.
Vecka 29 skulle jag åka till en tävling, men det gick inte nu.
vecka 30 är det em för antonia. alltså ingen tävling för mig.
 
kul sommar. :(
Ni kom väl ihåg att jag skrev här om dagen att det är väldigt viktigt att ha något att se fram emot och träna för? Det har jag inte nu vilket känns... Förjävligt.

Jag har precis kollat klart på PLL, det senaste avsnittet. Sjukt hur man kan göra en sån bra serie!
Är inte i ett bra mood för tillfället, hörs kanske sen...
 


Postat av: Sarah

Se det positiva i negativa situationer, då har du massvis tid till att träna istället! Ju mer du tränar ju duktigare blir du ju! :D (även om du redan är grymt duktig)

2013-07-03 @ 17:43:26
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se
Postat av: Ida

Håller med Sarah, om man passar på och träna när man inte tävlar så kommer det gå mycket bättre på tävlingarna sen! :)

2013-07-04 @ 14:52:58
URL: http://Gartunarider.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: