Lång hemfärd, resultat, m.m

axelinaackie.blogg.se / 27 Juli, 2013 - 10:12 / Allmänt

Tja! Detta är ett live inlägg, så ni vet.
Det har gått dåligt för Antonia, igår fick hon ett nedslag första rundan och 3 andra rundan. Det innebär att hon hoppar consulation idag och vi åker hem på kvällen. Alltså ska jag åka lastbil hem istället för flyg som det var tänkt. Flyget går inte förren på måndag sent på eftermiddagen, då känns det lite tråkigt att vänta i 2 dagar så då åker jag hellre lastbil.
Det var nog allt jag har att säga... Det är fruktansvärt varmt här, låg och solade i typ 40 min igår och det gav resultat, har ganska lätt för att bli brun om man jämför med min albino-syster... ^^ juste! Drömde att jag var med i en dressyrtävling med Cleo, men jag anmälde mig 15 min innan jag skulle rida och jag visste inte programmet, sen vaknade jag, HAHAHA!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: