Lite sanningar bahh

axelinaackie.blogg.se / 28 Juli, 2013 - 09:53 / Allmänt

- Jag betalade min samshield hjälm och min iPhone själv.
 
- Jag har en riktig bonnabränna, mina armar är neger-bruna och axlarna är kritvita, därför tycker jag inte om att ha linne... hahaha
 
- Frukosten är det viktigtste målet på hela dagen enligt mig, äter jag ingen god och bra frukost är dagen förstörd...!
 
- När jag åker bli tar jag alltid bältet automatiskt under armen om ni fattar hur jag menar. Har gjort det hela mitt liv och det är ingen bra egenskap eftersom att om man skulle krocka hjälper inte bältet lika mycket. 
 
- Jag gillar inte yoghurt, räkor och kyckling, det har jag kanske sagt en annan gång? ;-)
 
 
 
 


Postat av: Anonym

Vi vill se bilder på din nya jacka!!! :D

2013-07-28 @ 21:14:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: