morsning

axelinaackie.blogg.se / 18 Juli, 2013 - 12:50 / Allmänt

Skrittade bort tillgaloppbanan imorse och trimmade Ralle där, var ute i 45 minuter om man räknar med skrittvägen dit och hem. Det är ca 700 meter bara så det är inte långt alls. Han var fin när jag red, började med att flytta honom för skänkeln och gjorde tempoväxlinger i trav, sedan i galoppen gjorde jag mycket tempoäxlingar också och han lyssnade SÅ bra. Det var bara att vicka lite på lillfingret så samlade han sig. Skönt att ha en ponny som är så okomplicerad i munnen, han tar alltid stöd men blir aldrig stark. 
 
Polo och Cleos schema innan tävlingen på lördag är att dom ska trimmas idag och skrittas/travas ut imorgon. Och så kommer jag ställa dom i varsin hage idag eftersom att annars kommer Cleo bli helt bananas på tävlingen om hon inte ser Polo hela tiden. Det negativa med ston, tur att hon inte är ett tjurigt sto. ;-)
 
 


Postat av: Sarah

SV: Nej vad gulligt, det måste jag lära min häst haha hur lärde du honom det? :)

2013-07-18 @ 18:08:02
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: