Nya pjucks! ;-)

axelinaackie.blogg.se / 18 Juli, 2013 - 22:15 / Allmänt

Eller ah, fick dom av mamma för att hon inte gillar att gå i dom. Men visst är dom fina!? :-D

Övrig fakta:
Har precis ridit klart Cleo och Polo. Polo var jätte fin, hoppade över ett litet hinder på 50cm några gånger för att få in rätt känsla och komma rätt, och det gjorde jag, alla gånger. ;)
Cleo hoppade jag på efter att ha trimmat lite. Hon kändes väldigt fin i själva trim-jobbet, Antonia min berömda beridare red ju henne igår så det är inte så konstigt.
Hon var väldigt fin när jag hoppade också, kom rätt hela tiden, lite stort ett par gånger men annars kom jag bra. Avslutade med språng på 120 och det gjorde hon galant!

Nu ska jag rensa jordgubbar och sedan äta dom framför burlesque som går på 8an. :-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: