Planer för dagen

axelinaackie.blogg.se / 19 Juli, 2013 - 10:09 / Allmänt

Åh, hej på er! Imorse var mitt mål att sova, bara njuta av att ha sommarlov och SOVA. Underbart!
And there you have the explation for the bad update this morning.

Idag ska Ralle trimmas med graman tror jag, det var riktigt längesen sist! Cleo och Polo ska skrittas ut idag, dagen innan tävling. Men eftersom att Antonia, min främsta uterittsvän påbörjar sin färd till Italy idag och Cleo får stora problem när man rider ut själv så kommer jag nog gå en lång och snabb powerwalk med henne. Jag har hört från en kiropraktor/kotknackare att det är väldigt bra för hästen att man leder den i raskt tempo 1 timme i veckan, så jag får väl se till att göra det! :) Bra för mig också att gå ut och gå eftersom att jag åt 2 hallongrottor, en bulle och glass igår... Vilken syndardag!

Allt ska putsas, smörjas, rengöras och packas också. Framför allt ska MR-gul (polo) och MRS-Grå (Cleo) skrubbas rena ordentligt!
Men jag får väl ha en så trevlig dag med diskborsten i högsta hugg, vi hörs senare älsklingspluttinuttiskruttisar! HAHAHAHAAH, kul...!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: