Ponnysarna klara

axelinaackie.blogg.se / 05 Juli, 2013 - 14:47 / Allmänt

Jag hann bara rida Ralle och Cleo för att vi skulle ju till Liseberg sen. Men det är ingen tävling nu så det gör inte så mycket förutom att Polo blir väldigt pigg då han har vilat. Men han fick gå på bandet i 30 min och gå i stor hage med Ralle. :) Cleo trimmades ordentligt i paddocken, hon gick okej fast åt det bra hållet, fin i galoppen, avslappnad och fin men lite hög i formen. I traven spände hon sig på ena långsidan hela tiden men när jag inte red på den långsidan var hon fin, jag red väldigt konsekvent idag.
Ralle var fin, pigg och frammåt och mamma sa att han såg jätte fräsch ut, hans behandling fungerade susen!

Nu har vi precis ätit i Gothia towers och ska snart gå till Liseberg! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: