Ralle klar

axelinaackie.blogg.se / 06 Juli, 2013 - 12:51 / Allmänt

Jag har precis trimmat Ralle i paddocken. Men innan jag red gjorde jag honom jätte fin! Borstade honom med 4 olika borstar, ryktade, kammade igenom hela svansen och skrubbade och oljade in hovarna. Jag kan ju inte direkt säga att han uppskattade det, han är ingen ponny som tycker om att bli ompysslad precis. Men han blev fin iallafall!
Det gick bra när jag red, det kan egentligen inte gå så dåligt när jag rider Ralle. Men idag satte jag lite krav på honom iallafall, han skulle åtminstone vika in huvudet och inte gå som en stjärnkikare, sen att han inte gick på tygeln gör inget, för jag gillar Ralle ändå. ;-)
Nu sitter jag i sadelkammaren och äter min lunch som ni ser på bilden. Nu kommer mamma inte bli glad..... :3

Jag ska åka till Strömstad på lördagen istället, då ska jag hoppa MsvB med Cleo och MsvB&MsvA med Polo.



Postat av: Annie Berggren

Sv; Du rider förbi fritids och skolan, in på den lilla vägen där. Sedan rider du hela vägen där, längst bort innan man kommer upp till landsvägen igen kan man svänga in höger. Sväng höger och så är ängarna där, det finns em uppkörd väg där.

Kan vara lite knöggligt, men finns inga hålor eller så. :)

2013-07-06 @ 15:50:37
URL: http://annieberggrens.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: