Rostade mackor in my <3

axelinaackie.blogg.se / 23 Juli, 2013 - 21:33 / Allmänt

Jag bara älskar rostat bröd med ost på, äter typ 6 stycken om dagen!
Uppdateringen hr vart lite kass idag, men min dag har bestått av att rida och hoppa (med mig själv) 
Ridpassen gick bra, Polo och Potter reds ut, gick mycket bra! Ralle och Cleo trimmades 40 min vardera. Avslutade Ralles pass med att skritta bort till en grusväg och galoppera 2 längor, han har blivit så himla snäll att rida ut på! Men to be oneast så saknar jag den vilda och bockiga Ralle, han har blivit på lam. Cleo var jättefin. 
 
Snabb och tråkig sammafattning om dagen läste ni precis!
Nu ska jag äta min fjärde rostmacka och kolla på TVD, imorgon åker jag till Italien! Tror att det finns WiFi, annars kommer bloggen stå tom, SKOJA! Tror ni jag är helt dum i huvet eller? Såklart att jag ska fixa tidsinställda! <3<3<3<3<3<3<3<3<33! (lite överdrivet med hjärtan kanske...) Jag har fixat tidsinställda så att det kommer upp 2 eller 1 om dagen iallafall, sedan kommer jag blogga live om det finns wiFi som sagt!  
inte igår precis... ;-)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: