sanningar om mig

axelinaackie.blogg.se / 17 Juli, 2013 - 09:45 / Allmänt

- Rosetten jag är mest nöjd över i mitt liv är när jag kom 3a i BalticCup finalen med Potter som C-ponny. En internationell tävling och rundan var så bra. Ledde enda fram tills de 2 sista ekipagen. 
 
- Jag saknar ingen av de ponnysar jag har sålt, det enda jag saknar är att med säkerhet kunna kalla Potter för min ponny. Jag saknar Potter helt enkelt, även om jag träffar honom varje dag. <3
 
- När jag är sjuk (väldigt sjuk, typ 39 graders feber) så är det enda jag kan äta stekt ägg och brända bacon. 
 
- När jag sitter och rider tänker jag på hur jag ska utvärdera passet här på bloggen, hahaha, är det någon av er som också gör det? :)
 
- Nu kom jag inte på någon mer sanning, men det ser bättre ut om det står 5 saker än 4. ;)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: