shiit vad varmt!

axelinaackie.blogg.se / 22 Juli, 2013 - 14:47 / Allmänt

Jag har ridit Ralle i paddocken men resterande 3 sparar jag nog till ikväll när det har blivit svalare. Kanske rider någon skogsslinga med Polo snart så jag slipper rida 3 på rad efter klockan 8. 
 
Ralle var fin idag, jag fokuserade på att han skulle vara fin i skritten och traven, mycket övergångar så att han skulle lyssna. Hade sporrar idag vilket var bra. Hoppade 4 språng idag också, 3 på hela 50cm och ett på 80cm. Det gick väldigt bra, han hoppade fint!
Avslutade med att skritta ut i 20 minuter. 
 
Polo ska ridas ut, Cleo ska ridas ut och Potter ska trimmas i paddocken. 
 


Postat av: Hanna

Hej
Du har verkligen en jättebra blogg, jag har skrivit ett inlägg om dig och din blogg på min blogg just för att jag alltid brukar läsa din. Här är länken till inlägget jag skrev: http://hannawesterlind.horseworld.se/2013/07/22/basta-bloggen-att-lasa/ hoppas du har tid att läsa inlägget för din blogg är as bra! :)
Kram

2013-07-22 @ 23:00:25
URL: http://hannawesterlind.horseworld.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: