The vampire diares

axelinaackie.blogg.se / 06 Juli, 2013 - 16:54 / Allmänt

Jag har precis börjat kolla på TVD nu när mitt älskade PLL bara kommer ut 1 gång i veckan. Det är väldigt bra faktiskt, men inte lika bra som PLL, men det blir det säkert ju mer jag kollar.

På tisdag rullar jag till Falsterbo, eftersom att Antonia ska tävla med Bosse där på ons & tors kommer jag bo i lastbilen på tävlingsplatsen och ha VIP-band. Kommer fram tisdag eftermiddag/kväll. Tror Clara ska bo på nån camping väldigt nära, så vi ska spela minigolf har vi bestämt. ;-) kommer bli grymt kul iallafall! (Falsterbo alltså, inte minigolfen, eller det kommer också bli kul eftersom att jag kommer vinna!)

Red ut en lång tur på Cleo helt själv, hon var så jävla dum rent ut sagt den första biten, men efter att ha hoppat av henne och och gått en bit och gjort så typ 4 gånger så var hon jätte snäll resten!
Polo trimmades och han var GRYMT fin, min lilla dressyrponny!



Postat av: Tilda

Kolla din mail ;)
Har lite frågor :)

btw the vamipre diaries ÄGER! Kanske är lite seg i början, men sen blir den GRYM!

2013-07-06 @ 19:22:47
URL: http://tildaedin.webblogg.se
Postat av: Annie Berggren

Tvd tycker jag blir bra först efter en 10 avsnitt eller så, och då är det grymt!
Och Damon är bäst, eller huuur? ;D

Har kommenterat en massa på din blogg det senaste har jag märkt x)

2013-07-06 @ 20:03:10
URL: http://annieberggrens.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: