Tjenaretjenare!

axelinaackie.blogg.se / 13 Juli, 2013 - 09:24 / Allmänt

Har precis varit ute på en powerwalk på 7km idag igen, tog en snabb dusch och snart ska jag äta frukost. Släppte ut hästarna klockan 8 imorse och Ralle blev så glad när han fick springa ut i sin stora gräshage! Tror att jag trimmar honom på gräsbanan efter frukosten när solen fortfarande står lågt. 
 
Kommer lägga upp lite somriga hagbilder på Ralle under dagen som jag klickade igår. Tro det eller ej, men vissa blev faktiskt väldigt bra!
 
btw, min "finn 5 fel" lek var lite för enkel då ALLA hade rätt, haha! Får nog göra den lite svårare nästa gång. ;)
 


Postat av: althea

hej jätte fin blog men jag har en fråga jag ska på ridläger ranchens då men jag kollade lite på hästarna som fanns och du vet typ allt så jag frågar dig vad menas med robust ?? detta står under smartie och alan tacksam för svar <3

2013-07-13 @ 10:56:04
Postat av: Axelina

Svar: Robust menas att ponnyn/hästen är viktbärande och lite grövre i hur den är byggd. :)

2013-07-13 @ 11:11:14
URL: http://axelinaackie.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: