Tjollahej!

axelinaackie.blogg.se / 11 Juli, 2013 - 22:40 / Allmänt

Nu ska jag ut på en springrunda, tänkte ta en sån där fit-inspo bild på mig själv i spegeln i sportiga kläder, men..... Med min pösiga Sveland T-shirt och de sladdriga juicy mysbyxorna tror jag inte skulle gett er någon motivation till något. Nu SKA jag verkligen bli hälsosammare, vet att jag skriver det hela tiden, men det blir aldrig av. Som en alkohol-missbrukare känner jag mig som. ;-)

Tänkte avsluta lite negativt.
Det är knappt 5 veckor kvar på sommarlovet, sen kommer hösten. Bara ordet höst ger mig rysningar - seriöst.
Det blir mörkt jätte fort nu, vi går mot mörkare tider.
Känner ni hur hoppet om livet försvinner?

JAG ÄR FAKTISKT GANSKA GLAD.
Randomt sagt.

Kom ni ihåg hur mycket jag tjatade om att jag saknade GP-ponnyn för ett ganska långt tag sen? Men jag har kommit över det nu. Helt.

Snart kommer det hända något STORT här på min lilla blogg... Wait (stavas vänta så) and see....



Postat av: Sarah

SV: Känner igen mig i det där, men min syster brukar reta mig och säga att jag kan få ett av hennes vinnar täcken... men sen säger hon att min häst har ju inte den storleken i täcken :( Hahaha min systers häst har 145 och även om min häst inte är en ponny (en liten häst) så har hon storlek 125-135 :D Så hon drunknar ju i dom! :)

2013-07-12 @ 00:32:45
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se
Postat av: L

Du ska visa banan på nästa års gp ponny?

2013-07-14 @ 08:47:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: