Usch och fy på mig!

axelinaackie.blogg.se / 04 Juli, 2013 - 18:20 / Allmänt

Uppdateringen har varit S Ä M S T idag. Men jag fattar inte vad som är mitt problem! Dom enda ansvaren jag har på sommarlovet, det är att ta hand om mina 3 ponnysar och blogga. Så att jag inte har tida till att blogga kan jag inte skylla på iallafall! Men jag lovar att jag ska hålla upptateringen på topp nu. Tog bara en liten paus. ^^
 
Fick reda på att jag kan åka till strömstad tävlingen ändå, trots att jag inte trodde att det var möjligt! Så nu är jag lite gladare även om tävlingen denna helgen rykte. Men det stämmer det ni kommenterar, när det inte är tävlingar så finns det massa plats för träning och träning ger färdighet, right? Det är synd bara att mina ponnysar inte går så bra på träning, men på tävling vet dom vad som gäller!
 
Jag har varken berättat om dagens eller gårdagens ridpass, men vem orkar läsa om hur det har gått på 6 stycken ridpass lixom? Några kanske. Men jag fattar mig kort och säger att det har gått jätte bra alla pass, idag och igår. Och nu säger jag inte bara så för att jag inte orkar skriva något annat, jag menar det verkligen!
 
Nu ska vi grilla, vi har några släktingar på besök över helgen och imorgon ska vi gå på liseberg, men jag kommer nog inte åka så mycket, bara typ balder, kanonen och atmosfear en gång. Men jag ska spela som tusan på geisha och marabou hjulet! 
 
 


Postat av: Anonym

Vilka klasser ska du gå i Strömstad?

2013-07-04 @ 20:03:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: