allmänt, ganska ointressant blogginlägg.

axelinaackie.blogg.se / 01 Maj, 2013 - 13:33 / Allmänt

Min dag började med lite sovmorgon, gick sedan upp och åkte in till kungsmässan och åt frukost på espresso house samt kollade i lite affärer. Hate it, men det lät väldigt mysigt när jag skrev det!
Idag ska jag hoppa lite grann på Ralle, bara några språng så att allt känns bra innan tävlingen. Polo ska jag rida ut på om Antonia vill följa med. Även om hon är jordens töntigaste människa när man rider ut så är det bättre än att vara själv. Eller egentligen älskar jag att rida ut själv, men idag känner jag inte för't.
Om Cleo är lika halt idag som hon var igår ska vi kalla på en veterinär. Hoppas att hon får en tid så fort som möjligt!
 
Btw, om du kommenterar anonymt kan jag ju inte gå in på din blogg och svara, då kommer jag göra så att jag svarar som en kommentar på samma inlägg du kommenterade. Vill helst inte svara i inlägg på kommentarer! :)


Postat av: Tilda

Svar: Ja det är klart! Min katt är en riktig jagare!
Tar in möss & fåglar hela tiden, ibland är dem döda, ibaldn lever dem!
Den dör rackaren på bild tog hon in i Måndags. Och den har lekt runt i hela huset till idag, som vi lyckades fånga den! Eller vi lurade in den med en bit ost in i den buren ;D

Måste säga att det är mycket värre när hon tar fåglar! Vet inte hur många gånger det flaxat runt en levande fågel i mitt rum/ huset. Inte lika kul!

2013-05-01 @ 19:50:15
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej, jag undrar om du vet några bra övningar för att få min ponny kvickare i frambenen?

Förut var hon jätteslarvig med bakbenen men nu när dom blivit bra så är hennes framben inte så snabba;)

Skulle också vilja veta din åsikt om teknikskydd? När vi tog på henne dom så blev hennes bakben jättebra och hon verkligen
Drog ihop dom men jag har hört att det inte är bra att använda
Dom för ofta,skulle bara vilja veta vad du tycker:)

Svara gärna i ett inlägg!

2013-05-01 @ 20:17:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: