Music

axelinaackie.blogg.se / 12 Maj, 2013 - 21:29 /

Det är lite konstigt att musik kan göra en så peppad. Känner mig faktiskt riktigt glad trots att det är jävulsmåndag imorgon!
-det är bara 29 fucking dagar kvar till sommarlov, FATTAR NI?!?!
-det ligger 100 gram Marabou i min skolväska som väntar på att bli uppäten imorgon i skolan.
-jag blev placerad i mina 2 första MsvB med Polisen.

Och nu till de negativa sakerna:
- Cleo är halt och veterinären hittade inget fel på henne. Men hon har blivit bättre, så jag håller tummarna för att hon ska trava bättre nu också.
-jag har glömt att göra min spanska läxa, och jag behöver Antonias hjälp med den men hon är inte tillgänglig för tillfället. Men du kan vara lugn mamma, jag är PRO på spanska och jag ska försöka göra läxan utan Antonias hjälp! och eftersom att min lärare älskar mig kommet hon inte sänka mitt betyg. ;-)

#thatPOWER



Postat av: Anna

Va fin du e!

2013-05-13 @ 01:15:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: