Dagen innan tävling :)

axelinaackie.blogg.se / 04 Oktober, 2013 - 20:21 / Allmänt

Jag kommer inte att tävla Cleo imorgon. Bara så att ni vet, haha! Varför får ni kanske reda på imorgon. 
Men Bosse däremot ska få hoppa en L.A i Alingsås, vi åker inte förren kl 12 då jag hoppar sista klassen. 
Han var fin när jag red förut, trimmade först i 20 minuter och sedan red jag i skogen i 20. 
Tränset är putsat men allt annat fixar jag imorgon. 

Kanske var detta mitt sista ridpass på Cleo någonsin. :( Time will tell. Red ut i en halvtimme och hon var jätte snäll. :)
Nu ska jag äta lite vattenmelon som fredagsmys! 
Fast vem försöker jag lura? Jag har precis ätit glass med maränger. Haha! 




Postat av: TLryttarna

HAHA, ja först är han B-ponny. Sen C-ponny, sen B-ponny igen. Snart kanske han blir storhäst också? HAHAHAHAHA, skojja ;)

Btw lycka till på tävlingen då, får man väl säga! :)

2013-10-04 @ 23:51:06
URL: http://TLryttarna.horseworld.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: