6 snabba om Polo

axelinaackie.blogg.se / 03 September, 2013 - 07:15 / Allmänt

- Jag har typ 100 smeknamn till honom. Polo, Polisen, PoloPonken, Magnus, Poli, Fluffluggen, fluffis m.m.
 
- Jag har tränat honom så nu kan jag dra ner och upp en dragkjedja på jackan när jag sitter på utan att han flippar ur totalt. ;-) 
 
- Han har aldrig bockat eller gjort något dumt.
 
- Han är den svåraste ponnyn jag ridit, men världens enklaste att hoppa. 
 
- Han HATAR när jag tvättar hans bakben, men är jätte snäll att bada på resten av kroppen.
 
- Denna punkten är jag inte riktigt säker på, men jag tror att hans svans är lite gul i sig själv, för att jag har iallafall aldrig lyckats få den vit... xd
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Johanna

Är han lättskrämd eller varför var han rätt när du knäppte jackan i innan? :)

2013-09-03 @ 17:37:56
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: