Åh :(

axelinaackie.blogg.se / 18 September, 2013 - 07:48 / Allmänt

Varför är det alltid katastrof väder när man vaknar nu för tiden? Då orkar man ju aldrig stiga upp! Men jag klarade det även denna morgonen.
Idag är det skoljoggen, alla skolor har väl det idag men vi måste springa 6 km!!  Medan våran jympalärare bara kan sitta och lata sig så tvingar hon oss att springa 6 km i regn. Sad story.




Postat av: TLryttarna

Tvinga med din gympalärare! Det gjorde jag med min, jag sa att jag absolut inte visste vägen, och skulle springa vilse, och då skulle han få ringa polisen och så fick en stor patrull leta efter mig, för jag skulle kunna bryta benet. Så han sa direkt "okej jag springer med" ;)))

Så han sprang med, jag såg hir trött han var, men då bara ökade jag, mohahaha jag är en ond elev ;) HAHA.

2013-09-18 @ 11:44:06
URL: http://TLryttarna.horseworld.se
Postat av: TLryttarna

Det var från mig, Tilda, kommentaren ovanför ;)

2013-09-18 @ 11:44:28
URL: http://TLryttarna.horseworld.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: